عکاسی نمایشگاهی

عکاسی نمایشگاهی

عکاسی نمایشگاهی یکی از مهم ترین موضوعات در تدارک و برپایی غرفه های نمایشگاهی است . شرکت ها و سازمانهای مختلف در زمان برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاه ها زمانی که ابعاد خبری و مستند سازی حضور شرکت خود را بررسی میکنند با آیتم عکاسی نمایشگاه مواجه میشوند . عکاسی نمایشگاه ثبت حضور در رویدادهای مختلف و بین المللی است که نیاز به عکاسانی حرفه ای دارد . کانون تبلیغاتی آبنمای نگاه فردا با تکیه بر دانش فنی بالای خود و تجربه ی برگزاری چنین مراسماتی تضمین کننده ی پوشش دقیق و کامل سالنها و غرفه های نمایشگاهیست .

عکاسی نمایشگاه ها در شاخه عکاسی خبری جای دارد اما نکته ی بسیار مهم این است که اینگونه از عکاسی بی ارتباط با عکاسی تبلیغاتی نمی باشد و نیازمند عکاسانی هنرمند ، خلاق و باهوش است که بتوانند ضمن روابط عمومی بالا به ثبت دقیق رویدادها بپردازند همچنین عکاس نمایشگاه نیازمند چشمانی دقیق برای ترکیب بندی عکس ها است . یک عکاس حرفه‌ای می‌تواند به خوبی پیش بینی کند که چه زمانی بهترین لحظه برای گرفتن عکس نهایی است .

در ابتدا ممکن است عکاسی از نمایشگاه کاری سهل و آسان در نظر آید که کیفیت و ظرافت در آن نقشی ندارد ، اما آیا چنین نظری میتواند درست باشد ؟ سوژه ها و یا لحظاتی هستند که باید حتما بهترین عکس از آنها گرفته شود و شرایط خاصی که مشتریان می‌خواهند حتما جزء عکس‌های گرفته شده باشند ، همچنین لیستی از موقعیت‌های خاص وجود دارند که در آن حتما باید عکس تهیه شود از طرفی حضور کمپانی های قدرتمند در نمایشگاه ها با اتفاقاتی در حواشی آن همراه است از قبیل رونمایی ها ، جلسات و سمینارها و مانند آن ، پس با چنین توضیحات مختصری می توان دریافت که عکاسی خبری و یا به تعبیر دیگر عکاسی نمایشگاه ها کاری مهم و حساس است که نیازمند دقت کافی در انتخاب شرکت مجری این امر می باشد .

«
به این سایت امتیاز دهید